Menu
Your Cart
Οι αρχές μας: Σωστή εξυπηρέτηση / Κάλυψη της πραγματικής σας ανάγκης μέσω συζήτησης / Ειλικρίνεια / Λύση οποιουδήποτε προβλήματος

Συχνές ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν που μου άρεσε;

Για να αγοράσει κανείς από το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένο μέλος ή απλός επισκέπτης. Μία αγορά μπορείτε να την επιτύχετε με τα εξής ακόλουθα βήματα:

i) Κάνετε κλίκ πάνω στο προϊόν και θα οδηγηθείτε στην αναλυτική του περιγραφή.
ii) Πιέστε το κουμπάκι «Αγορά» που βρίσκεται στα δεξιά κάτω από την φωτογραφία του προϊόντος και το προϊόν τοποθετείται αυτόματα στο καλάθι αγορών σας.
iii)Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε επιπλέον προϊόντα ή να περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνεχίζετε κανονικά στις υπόλοιπες κατηγορίες.
iv) Εάν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την αγορά πιέστε επάνω δεξία το καλάθι και κλικ στο “ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ” .

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ή συνεχίστε ως επισκέπτης εάν δεν διαθέτετε ήδη λογαριασμό και δεν επιθυμείτε να κάνετε και ολοκληρώστε την αγορά του προϊόντος.

 

2. Πως γίνεται η ολοκλήρωση μιας αγοράς;

Για να ολοκληρωθεί μια αγορά αρκεί να συνεχίσετε ως επισκέπτης ή να έχετε προσωπικό λογαριασμό στο www.trazeras.gr.

 

3. Πως μπορώ να δημιουργήσω προσωπικό λογαριασμό στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Η δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι απλή και εντελώς δωρεάν αρκεί να ακολουθήσετε να εξής βήματα:

i) Πιέστε το κουμπί που αναγράφει «Λογαριασμός» στο πάνω μέρος της σελίδας, πατήστε Νέος Πελάτης >>> Συνέχεια και συμπλρώστε τα πεδία.
ii) Κατά την αγορά δύναται να σας ζητηθεί να εισάγετε και κάποια περετέρω στοιχεία επικοινωνίας

Ο αριθμός των στοιχείων που ζητούνται είναι για την αύξηση της ασφάλειας από πλευρά του ίδιου του καταστήματος και την αποφυγή επανειλημμένων εγγραφών που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

 

4. Γίνονται αποστολές σε όλη την Ελλάδα;

Η απάντηση είναι ότι ναι, γίνονται σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο με ACS Courier, σε οποιοδήποτε σημείο της και αν βρίσκεστε, πόλη, χωριό ή νησί. 

 

5. Πόσο κοστίζουν τα έξοδα μεταφοράς;

Για την Ελλάδα:

Το κόστος μεταφοράς για παραγγελίες έως 4 κιλά έχει ως εξής:

  • 4€ (Η τιμή αυτή ισχύει για Χερσαίες και Νησιωτικές περιοχές.)
  • Κάθε επιπλέον κιλό επιβαρύνεται με 1€/κιλό.
  • Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι 2€
  • Για δυσπρόσιτες περιοχές τα μεταφορικά είναι 7€
  • Για παράδοση Σαββάτου υπάρχει επιπλέον χρέωση στα 2,70€
  • Τα δέματα και παραγγελίες που περιλαμβάνουν αντικείμενα και προϊόντα με μεγάλος βάρος ή όγκο, η χρέωση των μεταφορικών θα γίνεται ανάλογα με τα κιλά του δέματος ή ανάλογα με την ογκομέτρηση.

Το κόστος μεταφοράς για παραγγελίες από 5 έως 11 κιλά έχει ως εξής (6-11Kg.):

  • Για Χερσαίους προορισμούς: 8€ έξοδα μεταφοράς
  • Για Νησιωτικούς προορισμούς: 10€ έξοδα μεταφοράς
  • Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι 2€
  • Για δυσπρόσιτες περιοχές τα μεταφορικά είναι 14€ (Κάθε κιλό παραπάνω επιβαρύνεται με 1,30€)
  • Για παράδοση Σαββάτου υπάρχει επιπλέον χρέωση στα 2,70€
  • Τα δέματα και παραγγελίες που περιλαμβάνουν αντικείμενα και προϊόντα με μεγάλος βάρος ή όγκο, η χρέωση των μεταφορικών θα γίνεται ανάλογα με τα κιλά του δέματος ή ανάλογα με την ογκομέτρηση.

Για την Κύπρο:

  • Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι 2,8€
  • Θαλάσσια Μεταφορά (Παράδοση σε 7-9 εργάσιμες ημέρες)
  • Δέμα έως 2 Κιλά: 9 €
  • Δέμα βαρύτερο από 2 Κιλά: Για οποιαδήποτε έξτρα επιβάρυνση στα μεταφορικά λόγω κιλών, θα ενημερωθείτε από το κατάστημα.

Η παραλαβή από το κατάστημά μας στην Καραολή & Δημητρίου 114, Αλεξανδρούπολη γίνεται χωρίς χρέωση μεταφορικών εξόδων τις ακόλουθες ημέρες και ώρες: από Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 09:00 – 17:00 και το Σάββατο από 09:00 – 14:00.

 

6. Ποία έξοδα επιβαρύνουν την παραγγελία μου;

Τα μόνα έξοδα που επιβαρύνουν την παραγγελία ενός πελάτη είναι τα μεταφορικά και η αντικαταβολή, σε περίπτωση που την έχετε διαλέξει ως τρόπο πληρωμής. Το ύψος της αντικαταβολής  και τα μεταφορικά αναλύονται διεξοδικά στους Τρόπους Πληρωμής..

 

7. Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να πληρώσετε είναι οι ακόλουθοι:

Αντικαταβολή:

Πληρώστε τον συνεργάτη της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας.

Το κόστος αντικαταβολής είναι 2,00€. 

PAYPAL:

Αν διαθέτετε λογαριασμό στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι PayPal μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας το διαθέσιμο υπόλοιπο σας.

Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για Online συναλλαγές. 

Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal διέπονται από τους Όρους & Συνθήκες της υπηρεσίας PayPal. 

Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα μέσω VivaWallet:

Για όσους διαθέτουν πιστωτική/χρεωστική κάρτα (visa, mastercard, maestro, visa electron) έχουν την δυνατότητα να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους χρεώνοντας την κάρτα τους. Η εκκαθάριση των συναλλαγών πραγματοποιείται μέσω της Viva Wallet. Ο χρήστης αφού επιλέξει ότι θέλει να πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, ανακατευθύνεται στο ασφαλές περιβάλλον της Viva Wallet και συμπληρώνει την φόρμα με τα στοιχεία της κάρτας του. Το trazeras.gr δεν αποθηκεύει κανένα στοιχείο της κάρτας σας.
 
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: 

Μπορείτε να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε. Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την νέα δυνατότητα του Web Banking!

Δικαιούχος: "ΤΡΑΖΕΡΑΣ  ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ"

ALPHA BANK:

  • IBAN:     GR42 0140 9200 9200 0200 2033 424
  • Αριθμός Λογαριασμού:     9200 0200 2033 424

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:

  • ΙΒΑΝ:   GR 7801 1030 6000 0030 6012 20509
  • Αριθμός Λογαριασμού:     3060 1220 509

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:

  • IBAN:     GR54 0171 9130 0069 1316 2729 214
  • Αριθμός Λογαριασμού:     6913 1627 29214

Αναλυτικά όλα στους Τρόπους Πληρωμής.

 

8. Μπορώ να παραγγείλω και να στείλετε τα πράγματα σε άλλη διεύθυνση;

Στο Check Out της παραγγελίας, αριστερά έχει διεύθυνση χρέωσης και τα προσωπικά σας στοιχεία και από κάτω έχει ενά κουτάκι να τσεκάρετε για το αν η διεύθυνση χρέωσης είναι ίδια με τη διεύθυνση αποστολής. Αν όχι, τότε συμπληρώνετε τα έξτρα στοιχεία για τη διεύθυνση αποστολής  και το όνομα του τελικού παραλήπτη.

 

9. Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας με τις εξής μεθόδους:

i) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε στο τηλ. 25510 25650 ή να στείλετε e-mail στο info@trazeras.gr για την ακύρωση της παραγγελιάς σας. Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω τραπέζης, χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, Paypal σας επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό της συναλλαγής.
ii) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία και σας αποσταλεί το προϊόν τότε μπορείτε να καλέστε στo τηλέφωνo 25510 25650 και εμείς σε συνεννόηση μαζί σας θα ακυρώσουμε την παραγγελιά σας.
iii) Για να ισχύουν τα ανωτέρω ο πελάτης χρεώνεται όλα τα έξοδα αποστολής και επιστροφής του προϊόντος. 

Η Επιχείρησή μας σας προσφέρει τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα της εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την αγορά τους.

 

10. Και αν πάρω κάτι που δεν μου κάνει σε μέγεθος αλλαγές γίνονται δεκτές;

Το πρώτο που χρειάζεστε κατά κύριο λόγο είναι να μην ανησυχείτε. Μπορείτε πολύ απλά να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:

i) Nα μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail στο info@trazeras.gr.
ii) Να το στείλετε πίσω με την εταιρία μεταφορών που σας έφερε το προϊόν, με χρέωση του παραλήπτη. Αυτό αποσκοπεί στο να μην πληρώσετε πολλά έξοδα επιστροφής.

Εμείς θα φροντίσουμε για την αλλαγή του προϊόντος και την αποστολή του νέου που επιθυμείτε, σύμφωνα με όσα έχετε σημειώσει στο έντυπο αλλαγής. Η χρέωση σε αυτές τις περιπτώσεις βασίζεται στα έξοδα επιστροφής που χρεώνονται στο παραλήπτη , στα έξοδα επαναποστολής του προϊόντος και στα έξοδα αντικαταβολής για την είσπραξη των μεταφορικών (τα οποία μπορείτε να γλιτώσετε εάν καταθέσετε τα μεταφορικά έξοδα σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς που διαθέτουμε).

Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς για την αλλαγή του προϊόντος εφόσον δεν πρόκειται για λάθος από την πλευρά του καταστήματος.

Αναλυτικά όλα στην Πολιτική Επιστροφών.

 

11. Μου αρέσει ένα προϊόν αλλά δεν ξέρω τι μέγεθος τι μπορώ να κάνω;

Υπάρχουν δύο τρόποι:

1) Να δείτε το νούμερο από παλαιότερο ρούχο που φοράτε. Τα περισσότερα ρούχα μας και υποδήματα είναι σε Ευρωπαϊκά μεγέθη εκτός από τα προϊόντα που είναι από Αμερικάνικη εταιρία (όπως 5.11, Βlackhawk κλπ).
2) Συμβουλευτείτε μας στο τηλέφωνο 25510 25650 ή μέσω e-mail στο info@trazeras.gr.

 

12. Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Είμαστε πρόθυμοι να σας λύσουμε κάθε πιθανή απορία γι’ αυτό μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στo τηλέφων 25510 25650, καθημερινά 08:30 π.μ. - 04.30μ.μ., είτε μέσω e-mail στη διεύθυνση info@trazeras.gr, είτε μέσω της σελίδας μας στο Facebook & Instagram (Τραζέρας). Για πληροφορίες σχετικά με παραγγελίες αποκλειστικά και μόνο μέσω τηλεφώνου και e-mail.

 

13. Πoιός είναι ο χρόνος παράδοσης;

Η παράδοση για τα προϊόντα σε απόθεμα γίνεται:

  • Εντός 2-6 εργάσιμων ημερών στις κεντρικές περιοχές της Ελλάδας εφόσον η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί μέχρι της (15:00) το μεσημέρι της προηγούμενης ημέρας.
  • Έως 10 εργάσιμες ημέρες για τις απομακρυσμένες περιοχές.
  • Η παράδοση για τα προϊόντα που δεν είναι σε απόθεμα γίνεται κατόπιν σχετικής σας ενημέρωσης.

Η Επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελθέντων προϊόντων, που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας, όπως προβλήματα στο οδικό δίκτυο, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.τ.λ.